Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-18, 15:38   #1
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 4
Sharp$: 139
Standard

V65 Åby


Lite uppsnack inför v65an ikväll, vad tror ni? Känns som darling boko i avd5 är en vettig spik.
Sparkle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-18, 16:27   #2
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 211
Sharp$: 57321
Standard

Hoppade över Örebro idag pga deras usla bana.

Fantastiska lopp på Åby i kväll för att vara lördagskvällstrav.

V65-1: Quadroon megafavorit men mest intressant spelmässigt just nu Tore, Lopp i kroppen, barfota runt om ffg. Möter helt annat moststånd i kväll. Var senast ute mot t ex Saveur på V75.

V65-2: Skräplopp. 5 streck borde räcka. 2,3,6,8,12

V65-3: Dint treårslopp. Uhrbergs är favorit och det är nog rätt. Lopp i kroppen och imponerande comeback. Skoryck som då bak anmält även idag.

V65-4: Här kan man nog chansspika Lancome Eson. Grym första barfota runt om senast vid överlägsen vinst på Jägers men det är ingen häst att lita på och därför just ev chansspik. Felfri torskar den inte om lika bra som sist. Främsta motbud troligen 9an som också imponerade sist i första straten som valack. Lopp i kroppen även där nu.

V65-5: Finns inget streckvärde/spelvärde på Darling Boko men ska bli kul att se henne mot äldre hästar. Toppchans enligt Stenströmer på twitter.

V65-6: Inget spelvärde heller på Carlos Greenwood då den inte alls är att lite på. Stor galopprisk. Anders Svanstedt börjar få ordning på stallet så Perfect Kronos känns intressant liksom givetsvis Sputnik.

Lycka till. Inte alla lika sönderanalyserade lopp som i Örebro men det kan bli skit med banan även på Åby med regnet som troligen redan anlänt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-18, 17:19   #3
ML2
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 1069
Standard

Fn är inte Supermede tidig och roligt spel idag i Avd 6?
ML2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-18, 18:01   #4
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

... en lustig detalj så här efter fyra körda lopp på Åby: Nr 7 har vunnit i alla loppen! Då har endast en av dessa varit favorit.

Egertoft vann i 4:e... häromdan vann stallet med Dragalagaboomboom. Kul när de små tränarna har sina vinstveckor!

Nu tror jag 9 Gucci Degato vinner! En bra häst som bollade med Zaragoza(2:e-handare och mer betrodd...) vid en av sina segrar i alla fall...

Det är bara att njuta vidare av trevligt kvällstrav!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-18, 18:21   #5
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 211
Sharp$: 57321
Standard

Kollar bara lite sporadiskt. Banan verkar lika kass som i Örebro och fäller många hästar som det ser ut även på Åby.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-18, 18:25   #6
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Äsch, Gucci var en klar minusvariant! Fick bästa loppet och kunde ej hävda sig. En besvikelse att hästen inte ens var med och slogs om en plats.

Jag gör en rak raket*2:

Lopp 6 nr 12 Ritzo, Vinnare, Plats (I år: 3 vinster, en gång diskad som "klar" och därtill tvåa bakom bra häst. 5 starter...)
Lopp 7 nr 7 Tennis. Plats (Går ofta bra till slut, kul kusk och personlig favorithäst)


Senast redigerad av Voltstart den 2014-10-18 klockan 20:29.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-18, 18:51   #7
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Nu fick Ritzo ingen ärlig chans med allt strul i sista sväng... men jag hade 7 som lås på V65 med spik på Darling och 7 djur i sista...

Ibland önskar man att hästen man tippat, i detta fall Ritzo, lossats på bortre lång direkt när det gavs möjlighet, nästa gång blir man förbannad för att de ej avvaktar när de får loppet kört för sig... Trav är svårt!

Nu får jag hoppas på Tennis för ena raketen...

Senast redigerad av Voltstart den 2014-10-18 klockan 20:29.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-18, 18:56   #8
 
oinkks avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 575
Sharp$: 1024
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Nu fick Ritzo ingen ärlig chans med allt strul i sista sväng... men jag hade 7 som lås på V65 med spik på Darling och 7 djur i sista...

Ibland önskar man att hästen man tippat, i detta fall Ritzo, lossats på bortre lång direkt när det gavs möjlighet, nästa gång blir man förbannad för att de ej avvaktar när de får loppet kört för sig... Trav är svårt!

Nu får jag hoppas på Tennis för ena tvillingen...

Snyggt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1)
oinkk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-18, 19:01   #9
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Äsch, Gucci var en klar minusvariant! Fick bästa loppet och kunde ej hävda sig. En besvikelse att hästen inte ens var med och slogs om en plats.

Jag gör en rak tvillig*2:

Lopp 6 nr 12 Ritzo, Vinnare, Plats (I år: 3 vinster, en gång diskad som "klar" och därtill tvåa bakom bra häst. 5 starter...)
Lopp 7 nr 7 Tennis. Plats (Går ofta bra till slut, kul kusk och personlig favorithäst)

1,68*2,83=4,75ggr pengarna!)

Raket borde fler lirare spela än vad som ges sken av på $harps. Många har kunskap här och det går att själv välja ut ett par, tre eller fyra hästar man bär tro på. Det bästa är att det går att hoppa över samtliga lopp där "känslan" ej infunnit sig ju...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)

Senast redigerad av Voltstart den 2014-10-18 klockan 20:30.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-18, 19:12   #10
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ML2 Visa inlägg
Fn är inte Supermede tidig och roligt spel idag i Avd 6?
Bra idé där!

Nu avbryter jag kvällens övningar. Ha det gott!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-18, 19:16   #11
ML2
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 1069
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Bra idé där!

Nu avbryter jag kvällens övningar. Ha det gott!
ML2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-18, 20:36   #12
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Jag har redigerat lite här och var i mina inlägg runt kvällens tävlingar på Åby...

Jag snackade om tvilling när jag avsåg spelet raket. En snurrig dag helt enkelt...tur tipset gällande raket bara var till hälften så snurrigt(felaktigt)!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td